آغاز قلع و قمع ویلا‌های غیرمجاز منطقه سرشیر اصفهان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: با دستور دادستان، قلع و قمع ویلا‌های غیر مجاز منطقه سرشیر آغاز و طی یک روز ۸۱ اخطار کتبی به متصرفان ابلاغ شد.

حسن ساسانی  گفت: با دستور دادستان، قلع و قمع ویلا‌های غیر مجاز منطقه سرشیر آغاز و طی یک روز ۸۱ اخطار کتبی به متصرفان ابلاغ شد، با حضور نماینده دادستان، براساس قانون اخطار کتبی به کلیه مالکان یا متصرفان حریم رودخانه زاینده‌رود که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز نسبت به احداث ویلا، باغ در منطقه قلعه سرشیر اقدام کرده بودند، قلع و قمع انجام شد.

او با تأکید بر عدم رعایت ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و ایجاد اعیانی در محدوده حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود، گفت: در این موارد، ابتدا به متصرفان وفق قانون، ضوابط و مقررات، اخطار‌های لازم مبنی بر رفع تصرف اعلام می‌شود.

بر اساس دستور دادستان فلاورجان به کلیه متولیان اعیانی‌های موجود اخطار داده شد و ظرف مدت حداکثر ۵ روز نسبت به تخلیه و قلع اعیانی غیر قانونی اقدام کنند.بر همین اساس با هرگونه اقدام سودجویانه که به نوعی موجب تضییع حقوق عامه می‌شود، برخورد قاطع انجام می‌شود.

به گفته ساسانی  تعدادی از سرمایه‌داران به ساخت ویلا‌های خاص و لاکچری در این منطقه اقدام کرده‌اند،  این موارد به دلایل زیست‌محیطی و البته دامن زدن به شکاف اجتماعی موجود در جامعه، مورد پیگرد قانونی هم قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان می گوید بنر‌های اخطاری هشدار دهنده در سطح شهر پیربکران و ورودی منطقه رفاهی و تفریحی قلعه سرشیر نیز نصب شده است، منطقه رفاهی و تفریحی قلعه سرشیر در ۱۵ کیلومتری شهر اصفهان متعلق به بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۶۰ هکتار در شهر تاریخی پیر بکران از توابع شهرستان فلاورجان احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.